Skargi i wnioski dotyczące działalności PSSE mieszkańcy mogą składać
w godzinach urzędowania 725 – 1500 w sekretariacie PSSE pok. Nr 5.
Interesantów w sprawie skarg, wniosków i interwencji w godzinach urzędowania przyjmują:
- Dyrektor PSSE – Beata Doraczyńska, pok. Nr 6
- Z-ca Dyrektora PSSE i Kierownik Sekcji Higieny Komunalnej – Ewa Kopaniec, pokój Nr 3, 4
- Kierownik Higieny Żywności, Żywienia i Przedmiotów Użytku – Małgorzata Olszewska, p. Nr 2, 3
Dodatkowo w sprawach skarg i wniosków przyjmuje się interesantów w poniedziałki do godz. 15.30
Skargi i wnioski dotyczące Dyrektora PSSE, po zarejestrowaniu, przesyłane są do rozpatrzenia Dyrektorowi WSSE w Olsztynie.
Skargi i wnioski dotyczące pracowników PSSE, po zarejestrowaniu, rozpatrywane są przez Dyrektora PSSE.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, za pomocą poczty elektronicznej lub faxu, a także ustnie do protokołu.
Skargi i wnioski muszą zawierać:
- Imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego
- Adres wnoszącego
UWAGA:
Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpatrzenia.